Vampire Academy- Blood sisters

Varför ska vi i sverige få allt så jäkla sent.. :O Som alla fans till Vampire Academy så vet ni ju att filmen har världs premiär på alla hjärtans dag men själva får vi inte se den på bio fören 4 månader efter.. nu när jag vet att alla andra kommer få se den innan mig så börjar jag bli riktigt otålig och förväntansfull på att få se den på bio, de är alltid en speciel känsla att se en film man längtar efter på bio. De är exakt 121 dagar innan den kommer ut här men varför? Jag läste någonstans förut att den skulle komma ut den 1 juni men nu står de den 13 juni jag förstår inte riktigt varför och på sf.se har dom inte ens lagt ut trailern eller bilden änu, en film som är så efter längtad av så många varför uppdaterar man inte den ordentligt?
Satt iaf och tittade på massa klipp på youtube och de har kommit ut en massa nya klipp från filmen och den värkar vara så OTROLIGT bra gjord! Den ända missen jag ficker dom har gjort är att mia är korthårig eftersom de står i boken att hon har blont lockit hår och ser ut som en docka annars hittar jag ingenting jag tycker är en miss och de är så sellan en bok som blir film blir lyckad men jag tror verkligen att denna film har blivit de så jag längtar så sjukt mycket! Har väl typ setat och räknat dagar sen november hehe. Hoppas dom flyttar fram datumet! 
Puss och kram nu ska jag gå på toa sen är de matte prov som gäller. Jag hoppas de går bäst! 


 

Kommentarer:

1 freja:

skriven

Läste dom böckerna första gången för några år sedan och det är de bästa böckerna jag har läst! Kollade redan då om de skulle göras som film men blev besviken. Superglad att det äntligen blir av! :D ja de e fan illa man får vänta så länge :( får kolla på internet sedan om någon skulle lägga upp den :)

Svar: De är alltid roligare att se en film man väntat på länge på bio än hemma enligt mig. :) de är helt klart de bästa böcker jag med läst. :D
Nathalie

Kommentera här: