ett litet kort inlägg utan en passande rubruk.

Sitter just nu i skolan och har engelska lektion och de går absolut inte bra så just nu lägger jag engelskan åt sidan en liten stund. 
Imorgon ska jag tatuera mig ska bli så kul har väntat på det så sjukt länge men jag är otroligt nervös men inte för smärtan mer för att de ska bli fel eller a allt som min sociala fobi ställer till problem med hehe. men de ska nog gå bra. 
Igår var jag först hos pontus och mail och firade Malin som fyllde år igår sen på kvällen hade jag ballet och de gick super bra. Jag gav verklige allt jag kunde igår och de kändes riktigt skönt att veta att man verkligen gav sitt alra bästa aven om de inte får mig till proffs över en lektion men de gör så man kommer lite snabbare dit om man varige gång har motivationen till att göra sitt allra yttersta. Nu ska jag försöka mig på den där sabla engelskan igen så hörs vi lite senare. Puss och kram! :D 

Kommentera här: