Trött som f.......

Sitter i skolan och tror mina ögon kommer fällas i hop och kolaps för gått snart. är så trött så de finns inte på världs kartan asså. är trött i huvudet är trött i kroppen är trött i själen och allt som går att vara trött i.. det är verkligen inte roligt då man inte får något gjort i skolan när man är så här trött och de du får gjort fastnar ändå inte så de känns ju typ onödigt. Aja senare idag tar jag med mig Ebba och drar till Max och käkar de ska bli SJUUUUUKT gott, har inte ätit där sen i november när vi gjorde HCM test på Buzz. Sen ikväll blir de och sova tidigt och kanske att jag tar mig en sväng upp till jossan och myser med kattungarna annars gör jag de i morgon. 
Nu ska jag gå hem och glo lite tv och vänta till Ebba slutar så vi kan dra och käka men må bäst alla mina underbara läsare så hörs vi en annan dag snart igen. :)

 

Kommentera här: