sjukt

sitter i skolan och ska snart gå hem men först ska jag gå till mc Donalds och köpa mig en milkshake  för de har jag varit sugen på hela dagen, de känns som mon onda hals kan få vara värd lite kallt och gått. Sen när jag kommer hem blir de att åka och hämta 3 liter kattsand som jag beställt från mitt zooplus så nu hoppas vi att den sanden är bra är. Idag har jag sett och jobbar med engelska och de har gott riktigt bra sen kl 12 gick jag och åt på Eskil med Maja och hennes kompis, de blev fisk och potatis och kall sås de var faktisk riktigt gott för att vara skolmat då jag absolut inte brukar gilla dagens skolmat. 
Men men de blev inget Anna igår så umgicks hela dagen med janina så de blev inga kisse katt bäbis bilder tyvärr. lånade en bok av jannina som jag börjat läsa nu, om jag kunde drömma heter den. Må bäst så hörs vi en annan dag. 
 
 

Kommentera här: