bra dag i solen. :)

idag har jag haft en bra dag. Började med att duscha buzz sen fixade jag mig och gick vidare till gamla stan med mamma och köpte present till wilda som ska firas i morgon. Efter de gick vi till tingsgården och käkade mat och njöt i solen och sen gick vi till en lägenhet vid djurgården som vi skulle titta på och de var sjuuuuukt fin men tyvärr tog dom inte emot djur så dit kommer vi inte flytta så vi hoppas nu att den lägenheten vi tittade på i nyfors blir våran eller att vi hittar något annat riktigt fint. Just nu sitter jag i soffan och tittar på gladiatorerna och bara filosoferar mig bort i mina onda tankar dom jag gärna vill ska bli goda. De är en sån negativ energi i lägenheten jag bor i nu så att såfort jag kommer hit och ska sätta mig och slappna av blir man irriterad på något, de behöver inte vara vara något fel de kan bara vara en negativ tanke. Jag är så less på all negativ energi men i morgon kväll ska jag rensa ut den och hoppas på att lyckas. Ibland önskade jag att jag inte hade så lätt för att bli påverkad av energier och sånt där för ibland är de otroligt jobbigt. Har målat om alla svarta möbler i mitt rum till vita och de kändes lite bättre. Nu ska jag spela på mobilen och försöka bli lugn igen kanske läsa min bok om jag kan få ro till de. Må bäst!
 
 

Kommentera här: