idol 2013 mys

Hejsan Hejsan! Idag började jag dagen med att vakna upp super trött och släpa iväg mig till skolan, hade engelska och de gick väldigt bra. Sen kom jag hem, satt lite vid datorn och myste med katterna sen när mamma kom hem så åt vi lite mat och sen tog vi bussen till media market för jag skulle kolla om dom hade någon sån där mobil väska till min mobil men tyvärr så hade dom bara en och den var absolut inget för mig. Har en Xperia z och de finna verkligen dåligt med fina och roliga tillbehör till den mobilen, väldigt tråkigt men jag hoppas jag kan hitta något fint på internettrafik istället. När vi tittat klart så kom mMats och Lilla Simon och hämtade oss så åkte vi hem till dom och åt lite mat, de blev bara potatis och fiskpinnar med remouladsås så inget speciellt men de var gott. Nu sitter jag i soffan och myser till idol 2013. Puss och kram och han en fortsatt mysig fredag kväll! Imorgon kommer ladda, ska bli så mysigt! :)
 
 

Kommentera här: