härlig dag!

Hejsan Alla underbara! Idag började jag dagen tidigt med att äta frukost och sen cyklade jag ner till järnbergsa och fixade inför Tildas dop som är imorgon, där var jag hela dagen och hade de mysigt men också väldigt jobbigt. Vi avslutade dagen med att äta på McDonalds och där råkade vi träffa Johan Falk, jäkligt coolt asså! Sen blev de att dra hem och då var jag helt slut men då skulle jag bara vänta in Anna så hon kunde komma med katternas avmaskning grejer och de tyckte ingen av katterna om jatzy sprang runt och gapade och Buzz stängde iaf munnen men han truck ut allt och fick de på sig och då var han tvungen och tvätta bort de och de var inget gott så då satt han och morrade.. Stackarn.. Men men nu ligger jag i sängen och tittar på dom tre musketörerna och ska sova. God natt! :*
 
 
 

Kommentarer:

1 Ankan:

skriven

Gud vilken söt bäbis :3 saknar dig nattis <3

Svar: tack de är min brors dotter Wilda, finns ingen härligare tjej! <3
Nathalie

Kommentera här: