godnatt!

Hejsan idag igen alla underbara! Nu ska jag sova så just nu ligger jag i mörkret med en fruktansvärd huvud värk och myser med jatzy som verkat tycka att jag behövs ta hand om. Jag vet att kl bara är 19.00 men är man sjuk så får man sova tidigt. Idag hat jag varit hos sjuk gymnastern och pratat lite eftersom jag hat problem med ryggen och behöver träna upp den på ett speciel sätt. Imorgon blir de att åka till jysk med min underbara Bror linus och lämna tillbaka min bäddsoffa eftersom den gick sönder efter en vecka.. Sen någon dag nästa vecka tror jag de blir, då ska jag maman och Sussi Åka till Ikea och köpa en annan bäddsoffa sim Vi hoppas de är lite bättre kvalité på men fram till dess blir de nog att sova i soffan eller på madrass på golvet. Nu får bi må så bra så ska jag slå på filmen Ted och mysa vidare ned underbara jatzy. Puuuuss
 
 

Kommentera här: