godnatt!

Hejsan Alla mina fina läsare! Under några dagar nu har jag inte riktigt kunnat blogga, får be om ursäkt för de... Förlåt.. Dagen idag har iaf varit bra men jag börjar bli sjuk vilket är lite synd men men. Började dagen med att gå upp ur sängen och äta frukost med nrj och 2 mysiga katter och sen fixade jag mig och lite så och så var de dags att gå till skolan, hade absolut ingen ork för plugg eller koncentration alls idag så när jag kom till skolan satte jag mig vid datorn och gjorde massa annat vilket jag vet är negativt men de gjorde iaf så jag tillslut fick ork så jag tag matteboken och koncentrerade mig en liten stund till slut. Sen kom jag hem och då satt mamma vid bordet och kollade på lägenheter och hus och massa sånt så vi pratade liten sen lagade vi mat, de blev lax och potatis. Sen la jag mig i soffan och sov typ, sen tog jag datorn och satt med den hela dagen för jag hade ingen annan ork men senare drog mamma till Lilla Simon och var barnvakt medans hennes kille drog och spelade innebandy tror jag de var och då ringde min underbara vän Maja mig så hon och deysi kom och gjorde mig sällskap en timma typ sen ringde jag mamma och pratade en lååång stund och sen tittade jag på brottskod och nu ska jag sova. Imorgon blir de först skolan sen hem och äta sen "riva" min säng och åka till tippen med den sen vidare till jysk och köpa en bädd soffa :D kommer bli så fint. 
Puss och kram och sov gått! 
 
 

Kommentera här: