ännu en dag som snart är över.

Idag har jag mått otroligt illa men de var meningen att jag oc. Nsmla skulle gå på stan och köpa kläder till dopet på söndag men vi skippade de eftersom vi båda mådde väldigt dåligt men då fixade vi med mamma grejer på balkongen i stället och hämtade upp vinter skona från källaren. De märks att vintern är omväg nu.. Mer än detta har jag inte gjort idag och kommer faktiskt inte göra häller, de är så de är när man är sjuk men nu tycker jag att de är dags för mig att få bli frisk snart.. Puss och kram på er! 
 
 
ibland så önskade jag att man aldrig behövde bli stor. Att man kunde få vara liten och låta största problemet vara att slå i knäet hela livet.. Allt skulle vara så mycket lättare då. 

Kommentarer:

1 Ankan:

skriven

Saknar. Diiiiiiigg <33333

Svar: saknar dig med! <33
Nathalie

Kommentera här: