Torsdag!

Hejsan hejsan alla mina underbara läsare sitter i soffan och är lite små rädd för att de ska börja blixtra och oska eftersom jag tyvärr är rädd för den där dumma bixten för jag nu är hela humelen kål svart och de regnar så väntar bara på en dundrande smäll.. =( 
Idag har jag inte gjort mycket, började med att försova mig så hann inte till skolan sen kom Pirre över och åt mat med oss och spelade lite kinekt vilket var väldigt roligt, hehe. Ble och äta kyckling med curry sås och ris, så sjukt gott! Sen åkte vi till docktorn och dumma som jag och mamma var så satte vi oss i fel väntrum och fick vänta i 20 minuter över våran tid så när vi kom rätt så sa dom att a ni vi ska kolla om hon har tid nu, jäkla tur att hon hade de.
Sen drog jag och mamma till affären och postade brev och skulle handla men när vi kom fram upptäckte vi att vi inte hade något att handla så vi gick tll djur affären i stället och tittade på massa katt grejer har ju ingenting kvar så måste ju köpa allt nytt. men men sen träffade vi madde och melissa och åt glass och jag tog mig en munk och så lekte jag lite med mellisa. 
nu får ni ha de bra och må bäst så ska jag fixa lite med annat te.x träna lite och be mamma ringa Tessan så Jatsy kan komma någon gång.
Puss och kram alla!
 

Kommentera här: