tisdag!

sitter i soffan med min kära mamma och spelar lite wf mot varandra. blev att vakna i morse och ställa mig i en härlig dusch så man vaknade till liv sen valde jag kläder och de blev att ha shorts på mig för första gången i år. de är så jäkla skönt med sommar. sen när jag kom till skolan så var jag där i typ en och en halv timma och fick typ ingenting gjort men men, hade matte och fattade ingenting så satt mest och ritade. men sen på vägen hem så mötte mamma upp mig och vi drog till djur affären och köpte en kattlåda, kattsand, en sån spade man tömmer lådan och en borste. känns så underbart nu när man börjar köpa allt för då vet man att de är verkligen min katt som är här snart, hon kommer på fredag längtar så mycket! efter vi varit där kom vi hem och åt lite mat och prata lite och så hamnade vi i soffan till slut med mobilerna men nu drog mamma precis så nu blev jag själv i soffan. ingen aning om vad jag ska göra idag men de kommer nog något som måste göras snart. puss på er :-)detta fick jag gjort i skolan :)

Kommentera här: