Tandläkaren..

Hejsan alla mina vackra läsare är ute! Idag blev de att gå upp tidigt för att vara hos tandläkaren kl 8.55, tycker inte om tandläkaren tycker de är riktigt obehagligt att gå dit men vet igentligen inte varför så till en början var de ingen bra morgon alls men sen när jag var klar där blev jag glad för jag inga hål och dom sa att ja hade super fina tänder, så de var skönt att höra! 
Efter tandläkaren drog jag till skolan och pluggade lite engelska, ska ha prov i morgon eller på måndag vilket känns mindra bra för de känns inte som jag fattar någonting och så är jag så rädd för att inte bli godkänd eftersom jag tycker dom orden sänker mitt självförtroende så groft men jag ska försöka och göra mitt bästa och om jag inte lyckas får jag väl gråta en skvätt och göra ett nytt försök och hoppas på att lyckas den gången. 
Kom hem för ungeför en timma sen och har käkat mat med mamma och städat lite men senare blir de att dra iväg till stallet vet inte riktigt när men inte just nu iaf, är så himla trött.. 
Imorgon kommer Jatsy våran lilla katt prinsessa jag är så glad! Tyvärr fick jag inte låna system kameran av Tomas i helgen så jag kan tyvärr inte ta några snygga bilder på henne i morgon men mamma och jag har hittat en system kamera på blocket som jag förmodligen ska få så då behöver jag inte sånna här till fällen igen utan jag kommer kunna bjuda med mig av allt varige dag och ta massor av snygga bilder, detta kommer bli en riktig fota blogg om jag får den ska jag lova er. ;) 
Nu ska jag kolla runt lite på fb och kolla upp någon bra buss tid så pussss på er och må bäst så hörs vi snart igen :
*


Kommentera här: