Sovit gott?

Godmorgon alla mian underbara läsare jag hoppas ni har sovit gott. :) 
Lägger just nu i min säng med datorn i knät och driker te men hade tänkt att gå ut och sätta mig på balkången och sola lite snart. Har haft en underbar morgon vaknade först och hoppade in i duschen och pysslade om hela mig så nu är man fin och har ny rakade ben vilket är en underbar känsla sen klippte jag mitt hår vilket också är underbart att få bli av med dom där slitna topparna som gör att håret blir tovigt hela tiden och så fixade jag så man fick tilbaka en liten lugg igen eftersom den hade vuxit sig så lång. Förut klippte jag mig nästan alltid själv var hos frisören kanske en gång om året och jag trodde jag hade glömt hur man gjorde men de hade jag inte de blev riktigt bra faktis så nu säger jag till mig själv att jag nog inte behöver gå till frisören på länge så jag kan få långt hår nu igen, känns bra. sen åt jag frukost och hade tänkt göra de i solen på balkången i short men mamma sov i vardags rumet så vågade inte riktigt gå ut dit och väcka henne mennnu är hon vaken så nu ska jag nog gå ut. :) 
Må bäst alla mina änglar kommer mer inlägg från mobilen sen.
Pusssss alla mina änglar glöm inte bort att ni är bäst! =D ♥
 

Kommentera här: