Jatsy!

Idag började jag dagen med att vakna till vakna med nrj som vanligt och så kokade jag mannagryns gröt till mig och mamma så vi åt fruckost tillsammans de var mysigt. När jag vet klar drog jag till skolan och satte mig och jobbade med engelska i 2 timmar, provet fick bli på måndag istället för jag kännde inte att jag kunde göra de idag. Efter skolan drog jag till K68a och skrev under massa papper för sommar jobbet känns skönt att veta att jag har ett sommar jobb trodde faktist inte jag skulle få något i år, tur att de löste sig!
Sen gick jag hem och satte mig på balkången och solade och där har jag setat fram tills nu för nu ska mamma snart komma hem med max till mig så dunder gott säga min mage! Sen senare i kväll kommer min kisse Jatsy känns nästan overkligt men snart är hon här. Ikväll när dom har kommit så blir de att mysa med god mat massa sånt kommer bli super trevligt!
Puss på er och må bäst ni vet att jag älskar er! ♥
 

Kommentera här: