huvud värk och ghost whisperer

Nu har jag legat och tittat på ett läskigt avsnitt ghost whisperer så tog mig en paous och kollade runt lite på bloggen, kände att jag behövde bryta lite mönster och komma ur den läskiga stämningen hehe. Mamma är hemma hos Madde och jag orkade inte hänga med eftersom jag hade sån huvud värk tror de är någon migrän värk eller något, sjukt hemskt. Men de känns stundvis som att de börjar gå över har haft de sen kl 4 så de är väl på tiden i såfall, men de lixom släpper och kommer tillbaka hela tiden, inte roligt måste jag säga.. Har inte haft nån slags migrän förut men jag skule gissa att de här är migrän eftersom jag har haft så ont så jag måt illa och inga värk tableter har hjälpt. men men nu ska jag förtsätta titta på mitt ghost whisperer. Puss mina älskade läsare! 
 

Kommentera här: